آموزش نصب برنامه و بازی گوشی ویندوز فون به صورت دستی
<-PostCategory-> // 14:33 - دو شنبه 4 دی 1391برچسب:,

آموزش نصب برنامه و بازی گوشی ویندوز فون به صورت دستی

 یکی از خبرهای خوشحال کننده برای کاربران گوشی هوشمند مجهز به ویندوز فون 8 امکان استفاده از SD Card بر روی گوشی موبایل بود که در چند ماه اخیر به صورت عمومی انتشار یافت. البته SD Card تنها وظیفه نگهداری فایل تصویری و صوتی شما را نخواهند داشت و با استفاده از App مدیریت فایل و یا همان File Manager انتشار یافته برای این نسخه توانایی استفاده از آن‌ها برای جا به جایی هرگونه فایلی را خواهید داشت. یکی از دیگر قابلیت‌های اضافه شده به این نسخه از ویندوز فون امکان نصب برنامه و بازی انتشار یافته برای این سیستم عامل از روی SD Card و یا همان حافظه جانبی گوشی است که به شما امکان نصب فایل XAP که در حقیقت فایل نصاب برنامه و بازی ویندوز فون هستند را خواهد داد.

با استفاده از این امکان بدون نیاز به دسترسی به ارتباط WiFi و اینترنت پر سرعت بر روی گوشی موبایل خود می‌توانید فایل XAP مربوط به App سنگین را توسط سیستم شخصی خود و یا دیگر دستگاه دانلود کرده و پس از انتقال آن به حافظه جانبی گوشی خود از آن‌ها استفاده کنید. با توجه به این امکان به زودی شاهد صدها سایت و سرویس دیگر نیز خواهیم بود که در آن‌ها برنامه و بازی ویندوز فون معرفی شده و به صورت مستقیم می‌توانید از آن‌ها فایل XAP را دانلود کرده و بر روی دستگاه خود نصب کنید. توجه داشته باشید در نسخه های قبلی ویندوز فون نیز این امکان وجود داشت اما برای استفاده از آن نیاز به دست‌کاری در فایل سیستمی و استفاده از App اضافی وجود داشت.

چگونگی دانلود فایل XAP از Windows Phone Store

Windows Phone Store را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین مرجع برنامه و بازی‌های مخصوص گوشی ویندوز فون معرفی کرد که با انتشار ویندوز فون 8 امکان دانلود فایل XAP برنامه‌ها و نصب آن‌ها بر روی گوشی خود به صورت دستی فراهم شده است. برای شروع کافی است با استفاده از مرورگر وب کامپیوتر خود به آدرس http://www.windowsphone.com/store مراجعه کنید و بازی و یا برنامه مورد نظر خود را با استفاده از کادر جستجوی این سرویس و یا موارد پیشنهاد شده انتخاب کنید. پس از باز کردن هر یک از App معرفی شده در این سرویس همانند تصویر زیر با کلیک بر روی گزینه “Download and install manually” فایل XAP آن برنامه یا بازی را دانلود کنید.

پس از کلیک بر روی این گزینه بدون نیاز به وارد شدن به حساب کاربری خود و یا هر گونه احراز هویتی بر خلاف فروشگاه آیتونز و یا Google Play فایل XAP مورد نظر شما بر روی سیستم شما دانلود می‌شود. سپس با اتصال SD Card گوشی خود به سیستم از طریق هرگونه Card Reader فایل دانلود شده را به حافظه جانبی گوشی خود انتقال دهید و دوباره SD Card را به گوشی خود وارد کنید.
در نهایت نیز با مراجعه به بخش WP Store hub و یا همان Marketplace از طریق منوی اصلی گوشی خود و انتخاب گزینه SD card تمامی فایل XAP موجود در حافظه جانبی گوشی شما به نمایش در می‌آید که برای نصب و استفاده از آن‌ها حال نیاز است که مایکروسافت آن‌ها را از لحاظ وجود نداشت بد افزارها و کدهای مخرب تائید کند. برای این منظور نیز مطمئن شوید که با گوشی خود به اینترنت متصل هستید (به اینترنت پر سرعت نیازی نیست) و سپس گزینه correct فایل XAP مورد نظر را لمس کنید.
توجه داشته باشید در صورتی که App مورد نظر شما به صورت غیر رایگان در Windows Phone Store انتشار یافته باشد نسخه آزمایشی آن بر روی دستگاه شما نصب می‌شود و برای استفاده از نسخه کامل و بدون محدود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->